Anbefalet læsning:

Oversigt over klimateknologi

Digmas populære e-boganmeldelse

E-bøger fra producenten Digma er berømte for det standard sæt funktionalitet, der præsenteres i budgetpriskategorien. Bogmodeller samles i Kina, hovedvægten er på skærmkvalitet, identitet med almindelige papirbøger. Aktivt brugt teknologi E-lnk. Som standard leveres e-bøger med indbygget hukommelse inden for 4-8 GB, hvis det ønskes, kan du tilføje et hukommelseskort og udvide udstyrets funktionalitet. Hver enhed giver yderligere belysning, hvilket er vigtigt, når du bruger en bog i et dårligt oplyst rum, på gaden.

Bedømmelse af de bedste e-bøger fra producenten Digma

Digma s683g Model

Digma s683g

Enheden betragtes som en af ​​de mest relevante og pålidelige i den opdaterede linje i 2018. Indeholder al den nødvendige funktionalitet, som du kan bruge til at læse bøger overalt. Det har interessante egenskaber, der giver dig mulighed for nemt at tilbyde alt, hvad du har brug for, til brugeren. For eksempel henviser dette til en indbygget skærm i høj kvalitet med ekstra baggrundsbelysning. Denne løsning oprettes på baggrund af den nye e-blæk-teknologi, som giver dig mulighed for at skabe indtryk af en ægte papirbog, som er i brugerens hænder.

Udviklingen af ​​Digma s683g er kendetegnet ved tilstedeværelsen af ​​sideknapper i høj kvalitet, hvorigennem du nemt kan navigere gennem bogen med en kraftig processor (processorfrekvens på 600 MHz). Batterikapaciteten er 1500 mAh, derudover er der en slot til microSD-kort.

Pris - 100-120 cu

Model Digma e61m

Digma e61m

Det hører til antallet af udviklinger frigivet af virksomheden i 2018 og med tillid erobring af e-bogmarkedet. Det kombinerer optimale egenskaber, har høj kvalitet og alt dette fås til en relativt lav pris. Den vigtigste ting, der fremhæver Digma e61m, er skærmen, der virkelig imponerer med dens egenskaber og muligheder. Det er baseret på den populære E-Ink-teknologi, der bringer den så tæt som muligt på en papirbog, der tilpasser den til hver enkelt bruger. Det har udviklingen af ​​praktiske knapper til at rulle sider, som gør det muligt at garantere skabelsen af ​​optimale betingelser for alle.

Derudover er det værd at fremhæve en sådan fordel ved Digma e61m e-bog som en kraftfuld processor med en urfrekvens på 600 MHz. Den maksimale mængde installeret hukommelseskort er inden for 32 GB.

Pris 120-130 cu

Model Digma e634

Digma e634

Enheden giver dig mulighed for rationelt at bruge alt e-bog-læser og bliver den optimale ledsager for hver potentiel bruger. En rimelig pris er en vigtig fordel, enhver køber har råd til den. Det har også et rummeligt batteri, ca. 1500 mAh, samt en slot til modtagelse af hukommelseskort.

Hvorfor vælge denne Digma e634? Den bruger den nye E-lnk-teknologi, som giver dig mulighed for at klare en læsning af enhver e-bog og gøre denne proces ekstremt underholdende. På grund af den øgede kontrast nærmer tonen på skærmen sig så hvid som muligt. Konturerne af individuelle bogstaver bliver klarere, hvilket sikrer let læsning i lang tid uden behov for at tilslutte enhedens baggrundsbelysning. Faktisk er Digma e634 en slags kvalitetspapir med klare bogstaver på.

Enheden understøtter de formater, der efterspørges mest af e-bogudviklere, især leveres fire billedformater. Der er en godt designet navigation gennem menusektionerne, du kan hurtigt vende sider. Derudover er der også specielle mekaniske knapper på forsiden af ​​denne enhed. Den samlede vægt er inden for 152 gram.

Pris - 130-140 cu

Digma x600 model

Digma x600

Modellen hører til en af ​​de mest progressive udviklinger i virksomheden, der så lyset i 2018. Et særpræg er en berøringsskærm i høj kvalitet med en diagonal på 6 tommer. Et kapacitivt batteri (1500 mAh) giver dig mulighed for at rulle gennem omkring 5000 sider i en bog uden behov for yderligere genopladning. Blandt andre egenskaber bemærkes et monokromt billede, derudover er der en mulighed for baggrundsbelysning af skærmen. Den indbyggede hukommelse er 4 GB, du kan valgfrit installere et hukommelseskort. Udviklerne tænker at omfatte ca. 14 tekstformater såvel som 4 billedformater. Kassen er lavet af plast af høj kvalitet.

Visuelt vil Digma x600 glæde dig med glatte linjer, en fremragende rammeløsning. Det vil være en ideel mulighed for hver bruger, der har brug for en fungerende "læser" i metro, tog, minibus.

Pris - 100-120 cu

Digma r652 Model

Digma r652

Udvikling vil indtage sin retmæssige plads blandt alle gadgets til enhver fan af elektroniske bøger. Det bliver en uundværlig løsning i tilfælde af rejser, det giver dig mulighed for at have det sjovt på vejen. Den er lille i størrelse, du kan bruge den til at læse den hvor som helst, hvor et sådant behov opstår. Modellen præsenteres med en seks tommer skærm, hvis opløsning er indstillet til 800x600. Indikatoren er høj nok til at give high definition-billeder, så du kan se bøger, fotografier, billeder og meget mere. Digma r652-modellen kan gengive omkring 13 tekstformater såvel som adskillige arkiver, grafiske filer, som deres separate formater også er præsenteret for.

Producenten leverer 16 gråtoner, som optimerer enhedsindstillingerne udelukkende for dine øjne.

Pris - 100-120 cu

Digma r676 Model

Digma r676

Enheden har en så vigtig fordel som en berøringsskærm, der er følsom over for hurtige fingerpresser. Det har et ergonomisk design, så du kan bevæge dig rundt på skærmen med kun et klik på den ønskede knap. Frontpanelet indeholder udelukkende knapper, der er ansvarlige for at vende sider, men du kan også bruge en speciel berøringsskærm til dette formål. Enheden har en imponerende tykkelse, parameteren er kun 9 millimeter, og vægten er ikke mere end 172 gram.

Bagpanelet er desuden udstyret med den populære ”Soft Touch” -overflade, som bidrager til pålidelig hold af bogen i hænder.

Pris - 130-150 cu

Digma T646 Model

Digma T646

Digma T646 e-bog er en optimal kombination af hus i høj kvalitet, skærm og overkommelige omkostninger. Berøringsskærmen har en diagonal på 6 tommer og en opløsning på 1024x758. Gråtoner traditionelt 16, som giver dig mulighed for let at udføre billedjustering i høj kvalitet. Producenten har leveret en processor af høj kvalitet med en frekvens på cirka 600 MHz. Den indbyggede hukommelse i denne model er markeret som 4 GB, men du kan tilføje et hukommelseskort med en kapacitet på højst 32 GB. Der er 16 forskellige formater af tekstmaterialer og 4 billedformater.

Fordelene! Af særlig bemærkning er analysen af ​​anvendelsen af ​​denne gadget. Bogen er så behagelig som muligt i hånden og vil blive en uundværlig løsning til læsning i naturen under andre forhold.

Pris - 120-140 cu

Model Digma R659

Digma r659

Bogen er en ideel teknisk løsning, der kan give brugeren ubegrænset funktionalitet i relation til læsning af elektroniske bøger.Enheden er udstyret med en 6-tommers berøringsskærm, hvis opløsning er 1024x758 pixels. Det inkluderer også baggrundsbelysning i høj kvalitet, som let og komfortabelt kan give dig mulighed for at se de bøger, du har brug for i temmelig dårlig belysning. Modellen kører på en processor med en frekvens på 600 MHz, som giver dig mulighed for hurtigt at åbne og rulle gennem hver enkelt side.

Download af en fil udføres næsten øjeblikkeligt, brugeren behøver ikke at bruge en ekstra indsats på at finde alternative metoder. Hukommelsen er 4 GB med mulighed for at udvide op til 32 GB.

Pris - 130-140 cu

Model Digma E63S

Digma e63s

Enheden positionerer sig som en udvikling fra den opdaterede 2018-linje. Det indeholder det maksimale sæt funktioner, der er nødvendige for den mest behagelige læsning og alt dette til en rimelig pris.

Det har en godt designet skærm, praktiske knapper til at rulle sider samt en kraftig processor med en frekvens på 600 MHz, et rummeligt batteri.

Pris - 140-160 cu

Model Digma R62B

Digma r62b

Det vil være en stor rejsekammerat for hver bruger, vil hjælpe dig med at bruge din tid på vejen så produktivt som muligt. Med en sådan kompakt enhed kan du nemt "finde dig selv", uanset hvor du er.

Modellen er udstyret med en skærm med en opløsning på ca. 800x600 pixels, der er placeret som høj, garanterer fremragende klarhed i ethvert billede. Inkluderer muligheden for at arbejde med 13 tekstformater.

Pris - 120-140 cu

Oversigt over industrielle dampgeneratorer (elektrisk, diesel, gas osv.)

Vælg den bedste minitraktor, vurder 10 modeller